کد خبر: ۱۷۱۹
۰۹:۵۷
۳۱ مرداد ۱۴۰۳
۰۹:۵۷
۳۱ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۹

فال روزانه شخصی | طالع‌بینی متولدین ماه‌های مختلف در ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی | طالع‌بینی متولدین ماه‌های مختلف در ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ و آخرین روز ماه است. بیایید ببینیم فال روزانه شخصی شما برای آخر مرداد چیست؟ آماده ورود به شهریور ماه هستید؟ ستاره‌ها و نجوم‌شناسان طالعی خواندنی را برایتان پیش‌بینی کرده‌اند.

فال روزانه شخصی آخرین روز از مرداد، چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ متولدین ماه‌های مختلف سال را بخوانید.

راستان| این دوازده پیش‌بینی، نشانه‌هایی آسمانی و براساس ستاره‌ها و علم نجوم‌شناسی هستند. این فال واقعی راهنمای شماست تا بتوانید مطابق با خورشید و ماه فال امروز و آنچه در انتظارتان است را ببینید. از میان این دوازده فال و طالع، آن‌چیزهایی که بیشتر در ذهن‌تان طنین‌انداز می‌اندازند و متناسب با حا‌ل‌وهوای شماست را انتخاب کنید!

فال روزانه شخصی متولدین فروردین (قوچ-Aries) برای امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه

امروز چیزی در مورد رنجش وجود دارد؛ مانند نوشیدن سم و انتظار از دیگران برای رنج بردن. آشنا به نظر می‌رسد، برج حمل؟ کلامی با خردمندان: توجه کنید که در کجای زندگی خود کینه‌ها را حفظ می‌کنید و به فرصت‌های از دست رفته فکر می‌کنید. این هفته، پیام واضح است: گذشته را رها کنید و آنچه را که در زمان حال به شما پیشنهاد می‌شود در آغوش بگیرید. ممکن است دقیقاً شبیه آنچه تصور می‌کردید به نظر نرسد، اما مطمئن باشید که دقیقاً همان چیزی است که در این لحظه به آن نیاز دارید. گاهی، کائنات بهتر از ما می‌داند!

نکته کیهانی: قلب خود را باز کنید، آن رنجش‌های قدیمی را رها کنید و فضایی برای ورود فیض ایجاد کنید.

+ پیشنهاد: خصوصیات زنان و مردان فرودین را بخوانید

فال روزانه شخصی متولدین اردیبهشت (گاو-Taurus) چهارشنبه ۳۱ مردادماه

چه چیزی تو را روشن می‌کند، متولد اردیبهشت؟ چه چیزی انرژی‌تان را بیدار می‌کند و باعث می‌شود بار‌ها و بار‌ها عاشق زندگی شوید؟ برای شما، هفته سراسر شادی، زیبایی و لذت است. به خود این اجازه را بدهید که در بسیاری از تجملاتی که زندگی ارائه می‌دهد، لذت ببرید. وقتی صحبت از آن شد، ممکن است شما هم در حال و هوای تغییر ظاهر باشید. البته شما در حال حاضر به چیزی خیلی شدید یا خارج از چارچوب نگاه نمی‌کنید. چیزهای «کلاسیک با پیچ و تاب» همیشه در انتخاب کمد لباس مورد علاقه شما بوده است. این ما را به مهم‌ترین سوال می‌رساند: احساس می‌کنید امروز چگونه برای اختراع مجدد بازی دعوت شده‌اید؟

نکته کیهانی: همه چیز در مورد شادی، زیبایی و لذت در پناهگاه توروس است.

فال روزانه شخصی متولدین خرداد (جوزا-Gemini) امروز 

قبلاً گفته‌ایم و دوباره می‌خواهیم بگوییم: عطارد رتروگراد به عنوان عامل ایجاد ارتباط نادرست شناخته شده است، که «همیشه» چیز بدی نیست! به آنچه که توسط ناخودآگاه خود به شما آشکار می‌شود توجه کنید (هرچقدر هم که در حال حاضر ناراحت کننده به نظر می‌رسد). حقیقت در مورد افراد، مکان‌ها و موقعیت‌های خاص احتمالا در روز‌های آینده آشکار خواهد شد. یک راه خوب برای ورق زدن فیلمنامه برای خود: به یاد داشته باشید که خود برتر شما یک پاکسازی بزرگ کارمایی را از طرف شما ترتیب می‌دهد. به جای اینکه بار‌ها و بار‌ها بازی سرزنش را انجام دهید، قدردانی را تمرین کنید.

نکته کیهانی: خود برتر شما از طرف شما یک پاکسازی کارمایی را تنظیم می‌کند، ای متولدین ماه خرداد!

فال روزانه شخصی | طالع‌بینی متولدین ماه‌های مختلف در ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی متولدین تیرماه (سرطان-Cancer) برای امروز

برج سرطان! همه‌چیز در مورد تحقق *دارما* یا هدف مقدس شماست! این در مورد خدمت از یک فضای اصالت و به اشتراک گذاشتن هدایای مقدس است. بنابراین، به ندای درون خود گوش دهید و از علایق خود پیروی کنید، حتی اگر این به معنای رفتن به جاده‌ای باشد که کمتر سفر کرده‌اید. شما در قلب خود می‌دانید که مسیر شما منحصراً متعلق به شماست و همچنین مسیر‌های انحرافی بخشی از چشم انداز بزرگ است. از جنبه منفی، ممکن است در حال حاضر همه چیز در جبهه بین فردی نامناسب باشد. احساس سوء تفاهم توسط معشوق ممکن است در زیر سطح باقی بماند. آنچه را که ناخودآگاه به شما نشان می‌دهد در لحظات سکوت رد نکنید. در عین حال، تلاش آگاهانه‌ای برای رهایی از انتظارات غیر واقعی خود انجام دهید.

نکته کیهانی: وقت آن است که فنجان خود را پر کنید و به خود یادآوری کنید که *شما* مسئول شادی خود هستید.

فال روزانه شخصی متولدین مرداد (شیر-Leo) چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ 

شیمی غیرقابل انکار و شایسته بررسی است. اما، ما اینجا فقط در مورد جاذبه فیزیکی صحبت نمی‌کنیم! ما در مورد آن جرقه خلاقانه‌ای صحبت می‌کنیم که احساس می‌کنید. ارتباط خلاقانه‌ای که وعده می‌دهد شادی، زیبایی و درخشش بیشتری را به دنیای آشکار بیاورد. این سولسکوپ را به عنوان یادآوری خود برای اقدام + ابتکار در نظر بگیرید، لئو! به این ترتیب، متوجه خواهید شد که در این هفته در آستانه‌ای ایستاده‌اید. اگر بخواهید می‌توانید به چیز‌های خسته و آزمایش‌شده پایبند باشید - و این هیچ ضرری ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید بازی را دوباره اختراع کنید، اکنون زمان آن است که تغییرات اساسی را در حرکت ایجاد کنید. این یک سواری وحشیانه خواهد بود، اما شما برای آنچه در پیش است *کاملا* آماده هستید!

نکته کیهانی: شیمی شما شایسته بررسی است.

فال روزانه شخصی متولدین شهریور ماه (خوشه-Virgo)

ما چیزی را به شما می‌گوییم که از قبل می‌دانید: قانون جذب واقعی است و همیشه به نفع شما عمل می‌کند. به عبارت دیگر، آنچه روی آن تمرکز می‌کنید همان چیزی است که جذب می‌کنید. بنابراین، اهداف خود را روشن کنید و انرژی خود را به سمت آنچه می‌خواهید (به جای آنچه که نمی‌خواهید) هدایت کنید. تابلوی دید خود را به روز کنید، تاکید خود را تکرار کنید یا به سادگی رویا‌های خود را به وجود بیاورید. آنچه خود برتر شما از شما می‌خواهد هنگام ورود به فصل باکره به خاطر بسپارید: شما از قدرت تخیل فعال برخوردارید! تجسم خلاق راهی عالی برای همسو شدن با زندگی مورد نظر و سزاوار آن است.

نکته کیهانی: زمان کار با جادوی تجلی فرا رسیده است!

فال روزانه شخصی متولدین مهرماه (ترازو-Libra) امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ 

هر روز یک روز جدید است؛ فرصتی برای شروع دوباره، دوباره و دوباره. این ما را به مهم‌ترین سؤال می‌رساند؛: چگونه برای سرمایه‌گذاری روی خود و چشم‌انداز بزرگ فراخوانده شده‌اید؟ برای شما، همه چیز مربوط به همسو شدن با دارما، ریسک‌های حساب شده و خدمت به جمع به روش‌هایی است که از نظر الهی مقرر شده‌اند. می‌دانید که مسیر شما منحصراً متعلق به شماست و مسیر‌های انحرافی نیز بخشی از ماجراجویی است. اگر اختراع مجدد بازی رسانه‌های اجتماعی چیزی است که به آن فکر می‌کردید، فردیت و ویژگی‌های خود را بپذیرید. در عصر پرسونای رسانه‌های اجتماعی انتخاب شده، واقعی بودن یک ابرقدرت است.

نکته کیهانی: چگونه از شما خواسته می‌شود تا بازی رسانه‌های اجتماعی خود را دوباره اختراع کنید؟

فال شخصی روزانه متولدین آبان (عقرب-Scorpio) 

راستان: هیچ چیز تصادفی نیست و همه چیز کاملاً هماهنگ است تا شما در جایی که هستید باشید و تجربیاتی را که در حال حاضر دارید داشته باشید. امروز، شما به خاطر همه چیز سپاس‌گزاری می‌کنید؛ خوبی‌ها، بدی‌ها و هر چیزی که در این بین وجود دارد، شما را قادر ساخته به جایی که امروز هستید برسید. علاوه بر این، ارتباطات بین فردی شما نیز در کانون توجه قرار دارد. شما می‌توانید ارتباطاتی را که در آزمون زمان و جزر و مد مقاومت کرده‌اند (دوستان و اعضای خانواده که در تمام این مدت در کنار شما ایستاده‌اند) را بشناسید. کسی که می‌گوید فقط ۵ زبان عشق وجود دارد را باور نکنید!

نکته کیهانی: امروز یک یادآوری برای جشن گرفتن ارتباطاتی است که در آزمون زمان و جزر و مد مقاومت کرده‌اند.

فال شخصی روزانه متولدین آذر (قوس-Sagittarius)

انرژی اطرافت سرشار از هیجان است،  و تو را وادار می‌کند که از روال معمول خود خارج شوی! فرقی نمی‌کند سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، بازی رسانه‌های اجتماعی خود را دوباره اختراع کنید، یک نمایشگاه هنری راه بیندازید، یا فقط بیرون بروید و با افراد جدیدی ملاقات کنید که با فرکانس شما مطابقت دارند. اکنون وقت آن است که چیز‌های ناشناخته را کشف کنید. هر چیزی که به شما کمک کند ذهن و آگاهی خود را گسترش دهید، در حال حاضر یک «بله» بزرگ از سوی کیهان است! با توجه به سرعت سرگیجه‌آوری که در دنیای شما اتفاق می‌افتد، باید انرژی‌های خود را ثابت کنید. به یاد داشته باشید که مراقبه را هم از طریق سکون و هم از طریق حرکت تمرین کنید. ارتباط با انرژی شفابخش ماما گایا - همچنین در این لحظه توصیه می‌شود!

نکته کیهانی: از قدرت کریستال کرنلین استفاده کنید، زیرا به ما کمک می‌کند تا اقدامات پایدار انجام دهیم.

فال روزانه شخصی | طالع‌بینی متولدین ماه‌های مختلف در ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

فال شخصی روزانه متولدین دی ماه (جدی-Capricorn) چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ 

برج جدی، شما در مکان مناسبی برای تحقق بخشیدن به رویا‌های خود هستید - خواه سلامتی، ثروت یا ارتقاء سطح شغلی شما باشد. اما موضوع این است: همه چیز در مورد قرار دادن کار است. شما انگیزه و اراده دارید، بنابراین این تمرکز را قوی نگه دارید و به اهداف خود متعهد بمانید. این زمان برای پیشرفت ثابت است، نه پیروزی‌های سریع. با نیت خود شفاف باشید. موفقیت بیشتری می‌خواهید؟ خود را در حال پیشرفت در حرفه خود و رسیدن به ارتفاعات جدید مجسم کنید. رویای فراوانی دارید؟ در حالی که به ساختن پایه خود ادامه می‌دهید، آن فرصت‌ها را یکی یکی تصور کنید. اوه و یک چیز دیگر! شما مسئول نحوه باز شدن داستان خود هستید. اسکریپت را به گونه‌ای بازنویسی کنید که از بالاترین و بزرگترین خوبی شما پشتیبانی کند.

نکته کیهانی: به کار خود ادامه دهید، برج جدی! کائنات به فداکاری شما پاسخ می‌دهد.

فال شخصی روزانه متولدین بهمن ماه (دلو-Aquarius) برای چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳

شما در قلب خود می‌دانید که توسط چیزی بزرگتر، چیزی بزرگتر از خودتان هدایت می‌شوید - منبع نور، صدای خرد. به آنچه در حال حاضر برای شما آشکار می‌شود اعتماد کنید. به بینش‌هایی که از قلمرو‌های نامرئی می‌آیند اعتماد کنید. در همان زمان، به تماس پاسخ دهید تا عمیق‌تر در دنیای اسرار غواصی کنید و در مورد جادو بیاموزید (اگر این چیزی است که در این لحظه از شما خواسته شده است انجام دهید). به یاد داشته باشید، سفر معنوی شما منحصراً متعلق به شماست. شما توضیحی برای انتخاب‌های خود به کسی بدهکار نیستید.

نکته کیهانی: به بینش‌هایی که از قلمرو‌های نامرئی دریافت می‌کنید اعتماد کنید.

فال شخصی روزانه متولدین اسفند ماه چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳

به گزارش راستان، شما به طور طبیعی یک بازیکن تیم هستید و کار با دیگران برای شما آسان است. با این حال، نمی‌توانید احساس کنید که در حال حاضر همه چیز با خدمه هماهنگ نیست. شاید عدم ارتباط یا عدم پشتیبانی وجود داشته باشد. شاید هر کس فقط ایده‌های متفاوتی در مورد اینکه همه چیز چگونه باید رخ دهد داشته باشد. هیچ راه درست یا غلطی برای پیمایش در این وضعیت وجود ندارد. به جای نتیجه گیری سریع، صبور باشید و به حرف‌های دیگران گوش دهید. از سوی دیگر، اگر احساس می‌کنید که همکاری داده‌شده به هدف خود رسیده است، با لطف آن را کنار بگذارید.

نکته کیهانی: ممکن است در حال حاضر چیز‌هایی که در محیط کار قرار دارند، ناهماهنگ باشند.

برچسب ها:
ارسال نظر
خواندنی‌ها

تقریباً بیشتر افراد از برگ مو (برگ درخت انگور) فقط...

صحبت‌های علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در برنامه...

تصویری از علیرضا نیکبخت و همسرش در کنار یوسف تیموری...

مردی که با انگیزه سرقت طلاهای زنی سالخورده او را به...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
(عکس) در حاشیه نمایش رستم و سهراب؛ فرامز قریبیان، الناز شاکردوست و امیرآقایی کنار هم خواص برگ مو چیست؟ بخوانید تا راز علاقه گذشتگان را به برگ انگور بدانید! ویدئو | صحبت‌های علیرضا دبیر درباره بازگشت علی کریمی ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد طرز تهیه قهوه به انواع روش‌ها؛ از قهوه فرانسه تا لاته، از قهوه بدون دستگاه تا موکاپات جدیدترین تصویر یوسف تیموری و همسرش در کنار علیرضا نیکبخت و همسرش قتل پیرزن پولدار با نقشه هولناک فامیل! ویدئو |‌ نامگذاری تتلو به نام ابله در یک سریال ایرانی! تصاویری از استایل سارا حاتمی بازیگر ۱۹ ساله در زمین تنیس عکس | پیام ویژه علی دایی به کریم باقری و خداداد عزیزی این غذاها حالتان را خوب می‌کند تصاویر | شیک‌پوشی در تهران ۸۰ سال پیش چقدر خرج داشت؟ تصویری از برادر خسرو شکیبایی که با محمدرضا شجریان اشتباه می‌گیرند ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی عکس | سحر دولتشاهی در کودکی فرسوده‌کننده‌ترین شغل دنیا چیست؟ عکس | تغییر چهره «اکبر» سریال پدرسالار در ۷۱ سالگی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت تایلند چگونه به مرکز روسپیگری جهان تبدیل شد؟ ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها «کماندار بی‌دست» قهرمان پارالمپیک شد؛ مت استاتزمن کیست؟  ماجرای عجیب اختلاف مالی در خانواده انصاریان؛ چه کسی مادر علی انصاریان را تهدید به قتل کرد؟ عکس | تصویری جالب از سحر دولتشاهی و پدرش جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد کسب نخستین مدال پارالمپیک ایران توسط دختر ۱۵ ساله؛ زهرا رحیمی کیست؟ غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ ماجرای بالا کشیدن اموال علی انصاریان و تهدید مادرش به قتل! ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری ماجرای رگ‌های بیرون‌زده آنجلینا جولی چیست؟ + عکس تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است تصاویر | جنجال جنسیتی در مسابقات دو پارالمپیک؛ والنتینا پتریلو، نخستین ورزشکار تراجنسیتی پارالمپیک کیست؟ جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر |‌ دیما صافی،‌ زیباترین دختر لبنان در ۳۰ سالگی درگذشت
پرطرفدارها
(عکس) در حاشیه نمایش رستم و سهراب؛ فرامز قریبیان، الناز شاکردوست و امیرآقایی کنار هم خواص برگ مو چیست؟ بخوانید تا راز علاقه گذشتگان را به برگ انگور بدانید! ویدئو | صحبت‌های علیرضا دبیر درباره بازگشت علی کریمی ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد طرز تهیه قهوه به انواع روش‌ها؛ از قهوه فرانسه تا لاته، از قهوه بدون دستگاه تا موکاپات جدیدترین تصویر یوسف تیموری و همسرش در کنار علیرضا نیکبخت و همسرش قتل پیرزن پولدار با نقشه هولناک فامیل! ویدئو |‌ نامگذاری تتلو به نام ابله در یک سریال ایرانی! تصاویری از استایل سارا حاتمی بازیگر ۱۹ ساله در زمین تنیس عکس | پیام ویژه علی دایی به کریم باقری و خداداد عزیزی این غذاها حالتان را خوب می‌کند تصاویر | شیک‌پوشی در تهران ۸۰ سال پیش چقدر خرج داشت؟ تصویری از برادر خسرو شکیبایی که با محمدرضا شجریان اشتباه می‌گیرند ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی عکس | سحر دولتشاهی در کودکی فرسوده‌کننده‌ترین شغل دنیا چیست؟ عکس | تغییر چهره «اکبر» سریال پدرسالار در ۷۱ سالگی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت تایلند چگونه به مرکز روسپیگری جهان تبدیل شد؟ ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان